Etiketat e datës së skadencës së plastikës kanë filluar të shfaqen në produktet e supermarketeve ndërsa ambientalistët përpiqen të nxjerrin në pah ndikimin.
Etiketat të cilat aktualisht po shtohen në produkte në Londër, përmbajnë një “datë skadimi” për plastikën dhe thonë “ju lutem më ricikloni mua”.
Data është 500 vjet nga kur ngjitësi u shtyp për herë të parë është shtuar për të treguar se plastika kërkon gjithçka nga 500 në 1.000 vjet për tu dekompozuar. Ambjentalistët krijuan etiketat e datës së skadencës për plastikën për të nënvizuar ndikimin e plastikës me përdorim të vetëm.
Ata duan që supermarketet ose të heqin plotësisht plastikën me përdorim të vetëm nga linjat e produkteve, ose të shtojnë datën e skadencës në mënyrë që konsumatorët të mund ‘të bëjnë një zgjedhje të informuar’.
Ata thonë se plastika nuk e ka mbushur ende kohën e plotë të dekompozimit, që do të thotë se është ende rreth e rrotull në planet. Deri më tani ata kanë shtuar etiketat në produktet në supermarkete qendrore të Londrës përfshirë shishe Coca-Cola dhe fruta të paketuara në plastikë.
Fokusi ka qenë në supermarkete kryesore, Tesco, Sainsbury, Waitrose, Boots dhe M&S, në zona të ngjeshura qendrore në Londër, ku njerëzit kanë nevojë për një drekë të shpejtë.
Një zëdhënës i Coca-Cola tha që ata kujdesen për zvogëlimin e mbeturinave plastike dhe nuk duan të shohin ndonjë prej paketimeve të tyre të përfundojë aty ku nuk duhet.
Të gjitha shishet tona janë 100 përqind të riciklueshme dhe ne duam të marrim mbrapsht më shumë prej tyre në mënyrë që të riciklohen dhe të shndërrohen në shishe të reja.