TikTok po kryen një sërë testesh për të përfshirë lojërat në biseda (chat), me synimin për të rritur kohën që njerëzit kalojnë në platformë.
Lajmi, i publikuar nga Reuters, do të përfaqësonte një pikë kthese të rëndësishme në treg për aplikacionin, i cili prej muajsh po ndien presionin e konkurrencës së Meta, mbi të gjitha të Instagram.
Sipas analizave të fundit të Business of Apps, TikTok arriti 1,2 miliardë përdorues aktivë në muaj në fund të vitit 2021 dhe parashikohet të arrijë në 1,5 miliardë brenda fundit të vitit 2022.
Një test i projektit të videolojërave është kryer tani në Vietnam, vend ku përdorimi i aplikacionit është shumë i lartë, me 70% të qytetarëve të moshës nën 35 vjeç.
Sipas Reuters, shoqëria ka nisur të eksperimentojë lojërat në chat-e që shfrytëzojnë teknologjinë HTML5, e cila ka zëvendësuar me shpejtësi programin Java në shpërndarjen e përmbajtjes dinamike në faqet e internetit.
“Jemi gjithnjë në kërkim të mënyrave për të pasuruar platformën tonë dhe për të testuar rregullisht funksione të reja, që i shtojnë vlerë komunitetit të përdoruesve”, – deklaroi një përfaqësues i TikTok për Reuters.
Në vitin 2021, kompania bleu studion e lojërave Moonton Technology me seli në Shangai, duke konkurruar me Tencent, kompania më e madhe teknologjike kineze dhe ndër pesë të parat në botë. Përfshirja e TikTok në botën e videolojërave pasqyron përpjekjet e ngjashme të bëra nga kolosë të tjerë, të cilët kërkojnë të ruajnë përdoruesit, duke hapur aktivitete të reja biznesi.
Meta prezantoi Instant Games në Facebook në vitin 2016, ndërsa së fundi Netflix shtoi në platformën e vet streaming një katalog me tituj për t’u luajtur në pajisjet me sistem Android.