Grupi Bjarke Ingels (BIG) dhe Arup janë ndër finalistët e rikonceptimit të Brooklyn Bridge, një konkurs që po kërkon të rimendojë një nga pikat më të njohura të Jork-ut.
Konkursi, i cili po zhvillohet nga instituti Van Alen, frymëzon pjesëmarrësit të rimendojnë vendkalimin e urës. Ura e Bruklinit ka potencialin të shërbejë si një terren testimi për shërbime që i shërbejnë komuniteteve tona në nevojë, jo vetëm në një të ardhme të imagjinuar, idealiste, por thonë organizatorët e konkursit.
Duke hequr veturat dhe rampat e ndërlidhura, dhe duke siguruar më shumë hapësirë për këmbësorë, biçikleta dhe tranzit, ky propozim lëviz më shumë njerëz dhe krijon një lidhje më të fortë midis Brooklyn në qendër të qytetit, Manhatanit, dhe më gjerë.
‘Ura X’ propozon një urë që evoluon në përgjigje të reagimeve të publikut dhe përshtatet nga një pandemi në një epokë pas pandemisë. Mjetet dixhitale dhe ndërhyrjet e projektimit u mundësojnë vizitorëve që të kenë më lehtë qasje, eksplorim dhe reflektim mbi përvojat e tyre të urës.
Vendkalimi historik prej druri është zgjeruar duke përdorur dërrasa të buruara në mënyrë të qëndrueshme nga një komunitet partner në Guatemala që mbron një pyll tropikal 200,000 hektarë. Një shteg i dedikuar për biçikletë dhe korsia e trafikut të rikuperuar krijojnë hapësirë të re për çiklistët dhe tranzicionin me karbon të ulët, ndërsa biodiversiteti ‘mikroforest’ në të dyja skajet e urës shërbejnë si hapësira të gjelbërta.
Me ndjeshmëri ndaj grupeve të ndryshme të përdoruesve, “arteria” krijon një korridor bashkëkohor transporti modern midis bashkive. Në urë, dizajni përfshin hapësira të përcaktuara për shitësit dhe tre shtigje të veçanta për çiklistët, vrapuesit dhe këmbësorët.
Projekti I propozuar përdor ngjyrën në një mënyrë të këndshme që është gjithashtu e dobishme për rregullimin e rrugëve, ripërdorimin e bordeve ekzistuese të drurit dhe plastikës së riciklueshme, dhe planifikon të faza trafikun e makinave nga rruga e poshtme e rrugës.