Autoriteti i konkurrencës në Itali ka gjobitur TikTok-un me 10 milionë euro ($11 milionë) për moskontrollimin e përhapjes së përmbajtjes që, sipas tij, kërcënon sigurinë e të miturve dhe të personave të tjerë të ndjeshëm.

Agjencia kundërmonopolike, AGCM, tha të premten se TikTok-u, i cili është në pronësi të ByteDance-së së Kinës, dështoi të marrë parasysh ndjeshmërinë specifike të adoleshentëve që përdorin platformën e saj, siç është një tendencë për të kopjuar sjellje grupore.

Ndërsa inspektuesi njoftoi një hetim në praktikat e moderimit të përmbajtjes së TikTok-ut në marsin e kaluar.

Në një deklaratë të premten, tha se platforma e ndarjes së video-ve “nuk ka marrë masa të mjaftueshme për të parandaluar përhapjen e përmbajtjes (të dëmshme),” duke shtuar se algoritmet e saj do të thotë që përmbajtja e tillë mund të “propozohet sistematikisht përsëri tek përdoruesit.”

Një shembull i përmbajtjes së dëmshme përmendur nga AGCM është ai që njihet si trendi i “shenjës franceze”, i cili përfshinte përdoruesit e TikTok-ut që pinçonin faqet e tyre për të lënë një gjymë që zgjaste.

Një zëdhënës i TikTok-ut tha CNN se nuk pajtohej me vendimin e AGCM-së. “Përmbajtja e quajtur ‘shenjë franceze’ kishte mesatarisht vetëm 100 kërkime ditore në Itali para njoftimit të AGCM-së vitin e kaluar, dhe ne kohë më parë kishim kufizuar shikueshmërinë e kësaj përmbajtjeje për (nën-18-vjeçarë).”