Sipas një raporti nga një vëzhgues i tregut celular, YouTube ka zënë vendin e dytë pas TikTok për muaj me radhë kur bëhet fjalë për angazhimin mesatar me përdoruesit e Android.

Raporti nga App Annie zbuloi se përdoruesi mesatar i TikTok, një rrjet social për ndarjen e videove në formë të shkurtër, shpenzon më shumë kohë në atë aplikacion sesa përdoruesi mesatar në YouTube.

Kompania e të dhënave dhe analitikës së tregut celular vuri në dukje se gjatë periudhës 11-mujore midis gushtit 2020 dhe qershorit 2021, aplikacioni Android i TikTok ka kaluar nëntë herë YouTube në Shtetet e Bashkuara në kohën mesatare mujore për çdo departament përdoruesi.

TikTok tregoi performancë edhe më të fortë në Angli, ku ka tejkaluar YouTube në 14 muaj rresht, nga maji 2020 deri në qershor 2021.

Megjithatë, kur bëhet fjalë për kohën e përgjithshme të shpenzuar në një aplikacion social dhe argëtues Android, YouTube kryeson botën, i ndjekur nga Facebook, WhatsApp Messenger, Instagram dhe TikTok.