Kompania tha se përdoruesit mujorë aktivë u rritën 30 përqind në tremujor në 300 milionë në nivel global, dukshëm mbi vlerësimet, dhe të ardhurat mesatare globale për përdorues u rritën 27.5 përqind në 88 cent.

“Këta numra tregojnë më mirë forcën e platformës Pinterest dhe adoptimin e shpejtë midis konsumatorëve dhe reklamuesve,” tha Colin Sebastian, një analist në Baird Equity Research.

“Pinterest ka dorëzuar pikërisht atë që investitorët po kërkonin,” tha James Cordwell, një analist në Atlantic Equities.

Kompania me seli në San Francisko, me bazë në Kaliforni tha se pret të ardhurat e vitit 2019 midis 1,095 miliardë dhe 1.115 miliardë dollarë, krahasuar me parashikimin e tyre të parë prej 1.055 miliardë dollarë deri në 1.08 miliardë dollarë.

Të ardhurat totale në tremujorin e dytë u rritën 62 përqind në 261 milion dollarë, mbi vlerësimin e analistëve prej 235.5 milion dollarë, sipas të dhënave të IBES nga Refinitiv.