Netflix ka njoftuar një tjetër rritje të çmimeve për disa plane abonimi, dhe kjo ka shkaktuar reagime të ndryshme nga përdoruesit, veçanërisht pas suksesit të platformës me shtimin e 19 milionë abonentëve të rinj. Sidoqoftë, rritja e çmimeve do të prekë për momentin vetëm disa vende, përfshirë SHBA, Kanada, Portugali dhe Argjentinë dhe do të hyjë në fuqi menjëherë.

Abonimi standard mujor pa reklama do të rritet nga 15,49 dollarë në 17,99 dollarë dhe një abonim standard mujor me reklama do të rritet me një dollar në 7,99 dollarë, tha Netflix.

Ndërkohë, shumica e vendeve evropiane, përfshirë Shqipërinë, nuk do të ndjejnë ende këtë rritje çmimesh.

Siç është e zakonshme për Netflix, këto rritje çmimesh mund të shërbejnë për të mbështetur investimet e mëtejshme në prodhime origjinale dhe për të rritur cilësinë e shërbimit. Të ardhurat nga ky ndryshim i çmimeve mund të ndihmojnë gjithashtu në mbulimin e shpenzimeve për prodhimin e serive të njohura, si “Squid Game,” që ka arritur më shumë se 165 milionë shikime.

Për sa i përket paketave, plani i mbështetur nga reklamat ka një rritje modeste, ndërsa plani standard dhe ai Premium do të ketë rritje më të ndjeshme, veçanërisht në SHBA. Gjithsesi, mbetet të shihet se si do të ndikojnë këto ndryshime në abonentët e zakonshëm dhe në popullaritetin e platformës.