Teleskopi Hapësinor James Webb ka kapur detaje shumëngjyrëshe, të paparë kurrë më parë në një nga mbetjet më të vëzhguara të një ylli të shpërthyer.

Gazi dhe pluhuri i ndezur i Cassiopeia A është gjithçka që mbetet nga një yll që shpërtheu në një supernova dhe drita e tij arriti në Tokë për herë të parë 340 vjet më parë. Është mbetja më e re e njohur e supernovës në galaktikën tonë, kjo është arsyeja pse objekti qiellor është studiuar nga një mori teleskopësh me bazë në tokë dhe hapësirë.

Cassiopeia A ndodhet 11,000 vite dritë larg në konstelacionin Cassiopeia, dhe mbetja shtrihet për 10 vite dritë.

Vështrimet nga Cas A, siç njihet edhe mbetja, i lejojnë shkencëtarët të mësojnë më shumë se si ndodhin shpërthimet yjore.

Astronomët e kthyen teleskopin Webb dhe instrumentet e tij në drejtim të Cas A për të parë nëse aftësitë infra të kuqe të observatorit mund të kapnin ndonjë gjë që teleskopët e tjerë kanë humbur. Drita infra e kuqe është e padukshme për syrin e njeriut, duke e lejuar Webb-in të tregoj aspekte të padukshme të universit.

Imazhi i ri infra të kuqe i Webb i Cas A është përkthyer në dritë të dukshme në mënyrë që syri i njeriut të mund të shohë ngjyrat e mbetjes. Drita e kuqe dhe portokalli në pjesën e jashtme të mbetjes tregon pluhur të ngrohtë, ku materiali i nxjerrë nga ylli përpara se të shpërthejë po përplaset me gazin dhe pluhurin përreth.

Brenda strukturës si flluskë të mbetjes, mund të shihet drita rozë e shndritshme, së bashku me tiparet që ngjajnë me grumbuj dhe nyje. Ky material erdhi nga ylli i shpërthyer dhe përfshin elementë të rëndë të ndezur si argoni, neoni dhe oksigjeni.

Studimi i mbetjeve si Cas A mund t’i ndihmojë shkencëtarët të kuptojnë pluhurin kozmik, një bllok ndërtimi për yjet dhe planetët, dhe se si yjet e shpërthyer lëshojnë elementë thelbësorë për jetën. /CNN – Limit.al