Franca po përqafon makinën e re elektrike në formë kubi të Citroen ndërsa udhëtarët kthehen në punë pas bllokimit të koronavirusit. 

Citroen Ami, e cila mund të drejtohet nga të rinjtë nga mosha 14 vjeç të cilët kanë kaluar një test motoçiklete, ka marrë vlerësime të mira që kur doli në rrugët e Parisit në Mars.

Ndërsa automjeti me dy ulëse 5,054 paund është i sigurt për të operuar në rrugët e qytetit, shoferët nuk mund të udhëtojnë shumë më larg se qyteti, pasi diapazoni është vetëm 44 milje. Prodhuesi francez po synon të rinjtë me ndërgjegje ekologjike me automjetin e përballueshëm plotësisht elektrik, i cili arrin një shpejtësi maksimale prej 30 milje në orë.

Citroen thotë se automjeti kombinon të gjitha avantazhet e 100 për qind të teknologjisë elektrike me ‘një dizajn të guximshëm dhe shumëngjyrësh dhe lehtësinë e përdorimit’ dhe ka potencialin të bëhet një ikonë urbane dhe popullore. Ami është për klientët urbanë me ose pa patentë shoferi.

Makina është gati 8 metra e gjatë dhe 4,5 metra e gjerë, e cila e ndihmon atë të përshtatet në hapësira të vogla parkimi në zona të zëna dhe të mbingarkuara. Për shkak se arrin vetëm 30 milje në orë, automjeti është i përshtatshëm për zona të ngadalta në qendrat e qytetit dhe më pak për udhëtime ose në rrugët kryesore.

Mund të karikohet duke përdorur një prizë në shtëpi në vetëm tre orë dhe mundësohet nga një motor elektrik 6kW, i cili është i lidhur me një bateri jon litiumi 5.5kWh. Dy dyert e makinës hapen në drejtime të kundërta, të cilat, sipas Citroen lejojnë hyrjen më të lehtë në kabinë.

Makina gjithashtu ka një çati panoramike për të lejuar më shumë rrezet e diellit, dhe megjithëse nuk ka bagazh, drejtuesit mund të vendosin një valixhe kabine në këmbët e pasagjerit.