Misioni i NASA-s për të krijuar një avion të qetë supersonik që mund të revoluciononte udhëtimin ajror, ka lëvizur një hap më afër me planet për testimin e tij në Teksas.
Agjensia hapësinore ka njoftuar se do të demonstrojë teknologjinë e saj në afërsi të qytetit turistik bregdetar të Galveston për të siguruar që prototipi i saj me të vërtetë do të jetë mezi i dëgjueshëm kur kalon pengesën, shkruan CNN.
Krijimi i një avioni supersonik që nuk prodhon booms zanore do të ishte një këmbyes i lojës për aviacionin. Para se të hiqej nga shërbimi, shpejtësia e Concorde ishte e kufizuar për disa rrugë tokësore për shkak të valëve të shëndoshë që shkatërronin.
Nëse projekti eksperimental i NASA – i njohur më parë si aeroplani X ose “Demonstrator i fluturimit me fluturim të ulët”, por kohët e fundit emërohet X-59 QueSST, duhet të ndihmojë që fluturimi supersonik të bëhet më ekonomik.
Nga nëntori, NASA do të përdorë avionë supersonik F / A-18 Hornet mbi Galveston për të imituar profilin e zërit të X-59, ndërsa një grup prej rreth 500 banorë dokumentojnë nivelet e zhurmës – nëse ka.
Duke kryer zhytje në shpejtësinë e zërit, avionët do të prodhojnë dy lloje të bumit të zërit në mënyrë që të përcaktojnë vërtet zërin që prodhojnë në terren.
Sipas NASA, Galveston u zgjodh si zona e testimit pasi ndodhej pranë Gjirit të Meksikës, duke lejuar që avionët luftarakë të mbajnë bora të zhurmshme në det, ndërsa duke hedhur në qytet “zhurma” të mëdha. NASA kohët e fundit i dha Lockheed Martin një kontratë prej 247.5 milionë dollarë për të ndërtuar avionin e parashikuar.