Influencuesit në Francë tani mund të përballen me burgim nëse zbulohet se kanë thyer rregullat e reja të promovimit, pasi legjislacioni u miratua zyrtarisht të enjten, raporton “BBC”.
Ligjet e reja të ashpra synojnë të mbrojnë konsumatorët nga praktikat tregtare mashtruese ose të rreme në internet.
Ata kufizojnë promovimin e lojërave të lotarisë dhe basteve dhe ndalojnë reklamimin e artikujve të tillë si duhani.
Është hera e parë që roli është përcaktuar ligjërisht në Evropë.
Legjislacioni ndërpartiak u miratua unanimisht në një votim të Senatit të mërkurën, pasi kaloi në pjesën tjetër të parlamentit.
Influencuesit janë personalitete në internet që kanë një numër të madh ndjekësish dhe mund të përcaktojnë tendencat. Disa i inkurajojnë njerëzit të blejnë produktet që ata promovojnë, por shpesh nuk deklarojnë se po pranojnë para në këmbim të reklamimit të tyre.
Ligjvënësit francezë thanë se, të përballur me një rritje të numrit të njerëzve që mashtroheshin në internet, kishin kërkuar të “qartësonin konturet” e aktivitetit tregtar dhe të specifikonin “përgjegjësitë dhe detyrimet” e influencuesve.
Sipas ligjeve të tyre të reja, “aktorët e ndikimit tregtar” nuk do të jenë në gjendje të reklamojnë lotari apo lojëra bixhozi në platforma që nuk kanë kapacitetin për të ndaluar të miturit.
Krahas duhanit, do të ndalohet edhe promovimi i kirurgjisë estetike dhe i disa produkteve financiare dhe pajisjeve mjekësore.
Shkeljet mund të nënkuptojnë një dënim deri në dy vjet burg ose një gjobë deri në 300 mijë euro.
Megjithatë, ka shqetësime në lidhje me aftësinë e autoriteteve për të kontrolluar rregullat e reja – veçanërisht kur llogaritë e influencuesve janë të dukshme në Francë, por personi është fizikisht jashtë juridiksionit të vendit.
Franca mendohet të ketë më shumë se 150 mijë influencues, sipas Ministrisë së saj të Ekonomisë, Financave dhe Sovranitetit Industrial dhe Digjital.