Fosilet të ruajtura jashtëzakonisht mirë, të krimbave të vegjël, yjeve të detit, sfungjerëve dhe krijesave të tjera që janë zbuluar në një gurore në Uells, po “pikturojnë” një pamje të jetës në Tokë 462 milionë vjet më parë. Ishte një kohë kritike në historinë e planetit kur praktikisht nuk kishte jetë në tokë, por kafshët dhe algat lulëzonin në dete.

Vendi fosil i Castle Bank pranë Llandrindod Wells në Powys është i jashtëzakonshëm për shkak të periudhës kohore që kap dhe për shkak se fosilet tregojnë inde të buta si sytë, nervat, zorrët dhe trurin që ruhen si filma karboni në gurë balte, sipas një studimi të ri, i botuar në revistën “Nature Ecology & Evolution” të hënën. Vendi jep një pamje më të plotë të shumëllojshmërisë së jetës në të kaluarën e thellë, jo vetëm kafshët me guaska dhe kocka të forta që zakonisht gjenden si fosile.

Fosilet vijnë nga një periudhë kohore e njohur si Ordovician kur jeta po bëhej më komplekse. Periudha e hershme Kambriane dëshmoi origjinën e kafshëve, por në fund të periudhës Ordovician, Toka ishte shtëpia e ekosistemeve më të larmishme.

Shumica e 170 kafshëve të zbuluara deri më tani nga vendi i fosileve ishin të vogla (1-5 milimetra) dhe shumë prej tyre ishin ose plotësisht të buta kur ishin gjallë ose kishin një lëkurë ose ekzoskelet të ashpër. Shumica dërrmuese duket se janë specie krejtësisht të panjohura.

Nuk ka asnjë faqe të krahasueshme të së njëjtës moshë. Është një vend krejtësisht unik,” tha Lucy Muir, bashkëautore e studimit dhe gjithashtu një studiuese në Muzeun Amgueddfa Cymru të Uellsit. /CNN – Limit.al