Ballina Ravijëzime Biden, Erdogan dhe Zelensky liderët më të ndjekur në rrjetet sociale

Biden, Erdogan dhe Zelensky liderët më të ndjekur në rrjetet sociale

Presidenti amerikan Joe Biden, ai turk Rexhep Tajip Erdogan dhe presidenti ukrainas Volodymyr Zelensky janë liderët botërorë më të ndjekur në rrjetet sociale, ndërsa braziliani Inacio Lula da Silva është më aktivi.

Marketing

Gjithsesi mungon plotësisht presidenti rus Vladimir Putin, i cili nuk ka llogari personale në asnjë nga tre platformat kryesore të marra në konsideratë: Facebook, Instagram dhe Tëitter.

Kjo është ajo që rezulton nga një sondazh i kryer nga Observatori Dixhital i Fondacionit Italia Digitale, ku përfshiheshin 24 krerë qeverish të disa prej vendeve më të rëndësishme në botë.

Duke analizuar aktivitetet e marketingut në mediat sociale të drejtuesve, ajo ka përpiluar një renditje sipas numrit të ndjekësve, angazhimit total dhe angazhimit mesatar për postim në harkun kohor të 3 muajve të fundit.

“Duke marrë parasysh tre rrjetet sociale më të përdorura nga drejtuesit – shpjegon Sandro Giorgetti, Shefi i Observatorit Dixhital – për nga numri i ndjekësve është Biden ai që shquhet me mbi 66 milionë ndjekës, i ndjekur nga Erdogan me më shumë se 40 milionë dhe Zelensky me 27 milionë. Ky i fundit – nënvizon Giorgetti – ka një audiencë më të madhe ndërkombëtare se dy të tjerët, për shkak të vëmendjes mediatike të shkaktuar nga konflikti në Ukrainë”.

Kryeministrja italiane Giorgia Meloni është e dhjeta për nga numri i ndjekësve, me gati 6 milionë ndjekës. “Për sa i përket angazhimit, pra ndërveprimeve të përdoruesve me postimet e publikuara, presidenti brazilian Lula është i pakrahasueshëm me mbi 18 milionë pëlqime, komente, ndarje dhe klikime në lidhje”, vijon Giorgetti, duke theksuar se “anketimi nuk ka mundur të marrë në konsideratë disa krerë të qeverisë, për shkak të mungesës së prezencës së tyre në rrjetet sociale të analizuara, siç është Vladimir Putin për shembull”.

“Shumë besnik – shton Giorgetti – gjithashtu audienca e Zelensky dhe Erdogan, të cilët krijojnë një bazë të vërtetë fansash socialë në favor të tyre, sa herë që publikojnë një përmbajtje”.

Prandaj, nëse “Lula është gjithashtu lideri që publikon më shumë përmbajtje, 1362 në 3 muaj – shpjegon Giorgetti -, shifra që na jep vlerën e vërtetë të aktiviteteve të marketingut në mediat sociale është angazhimi mesatar për postim. Dhe gjithashtu në këtë shanset janë Zelensky dhe Lula për të marrë shfaqjet më të rëndësishme.

Ata pasohen nga presidenti egjiptian Abdel Fattah al Sisi, kryeministri i Mbretërisë së Bashkuar Rishi Sunak dhe kryeministrja Giorgia Meloni.

Më në fund, sondazhi tregon “si liderët e vendeve të Evropës Veriore kanë performanca më pak të rëndësishme. Ashtu si rrjetet sociale janë më pak të rëndësishme në ato vende, ku kushtëzojnë më pak konsensus dhe aspektin identitar të politikanëve dhe partive të tyre”.

“Anketa e re nënvizon edhe një herë rëndësinë e një menaxhimi të përkushtuar, të kujdesshëm dhe të virtytshëm të platformave kryesore sociale dhe se si, në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar, një strategji që shpërblen një histori dhe një marrëdhënie të drejtpërdrejtë me qytetarët dhe komunitetin është e suksesshme“, deklaron Francesco Di Costanzo, president i Fondacionit Italia Digitale