Oslo është e para në botë që instalon stacione karikimi me wireless me bazë induksioni për taksitë elektrike, për një sistem me emisione zero deri në 2023.
Norvegjia dëshiron të shkojë edhe më tej se kjo, megjithatë, dhe po urdhëron që të gjitha makinat e reja të shitura në vend të jenë elektrike deri në vitin 2025.
Për të mundësuar sistemin e karikimit të taksive, Norvegjia po bashkëpunon me kompaninë finlandeze të shërbimeve Fortum, për të instaluar pllaka të karikimit në rrugë që lidhen me marrësit e energjisë në vetë automjetet. Qëllimi është të bëhet sa më e lehtë të jetë e mundur për të ngarkuar taksitë elektrike, pasi me sistemin ekzistues është e vështirë, humbet kohë dhe është gjithashtu i shtrenjtë.
Përmes përdorimit të induksionit, i cili është më efikas në energji, taksitë mund të ngarkohen pasi presin në atë që njihet si një zonë taksie ose një radhë me lëvizje të ngadaltë ku ato rreshtohen për të pritur për pasagjerët. Pllakat e ngarkimit janë instaluar në terrenin ku taksia është parkuar dhe një marrës është instaluar në taksi. Kjo lejon ngarkimin deri në 75 kilovat. Projekti do të jetë infrastruktura e parë e karikimit të shpejtë me wireless për taksitë elektrike kudo në botë.
Pengesa më e madhe ka provuar të jetë infrastruktura: Merr shumë kohë për shoferët e taksive të gjejnë një ngarkues, ta vendosin atë dhe pastaj të presin që makina të karikohet. Projekti i karikimit të shpejtë me wireless ka për qëllim të zgjidhë këto çështje dhe në këtë mënyrë të zvogëlojë emetimet e klimës nga sektori i taksive, jo vetëm në Norvegji, por në të gjithë botën.
Norvegjia tani ka shkallën më të lartë të pronësisë së automjeteve elektrike në botë dhe e tejkalon edhe Gjermaninë. Vitin e kaluar, vendi bleu një total prej 46,143 makina të reja elektrike. Kjo bën që një nga çdo tre makina të reja të shitura në vend një të jetë elektrike.