Kina po ndërton urën Pingtang e cila është 2.135 metra e gjatë, do të kushtojë 168.7 milion paund dhe lidh dy qytete rurale në Provincën bujqësore, Guizhou.  

Ura Pingtang ka tre kulla të cilat ngrihen në lartësi që krahasohen me gradaçelat. Kulla kryesore e saj ka një lartësi prej 332 metrash, është 26 metra më e lartë se The Shard në Londër dhe 32 metra më e lartë se Kulla Eifel në Paris.

Megjithatë, kulla mbresëlënëse e Pingtang është 11 metra më e shkurtër se ajo e Millau Viaduct në Francë, e cila është urë më e lartë në botë për sa i përket lartësisë së saj strukturore. Duke u përqendruar mbi luginën e lumit Caoduhe në jug të Guizhou, ura me tetë korsi do të mundësojë reduktimin e trafikut dhe udhëtimin drejtpërdrejt midis qyteteve të Yazhou dhe Tongzhou në Pingtang County.

Punëtorët pritet të përfundojnë ndërtimin e monumentit të ri lokal deri në fund të këtij viti pas një periudhe ndërtimi prej 3.5 vjetësh. Ngritja e tre kullave të urës u arrit nëntorin e kaluar. Kina gjithashtu po ndërton urën më të gjatë të lëvizshme në botë, urën Yangsigang, përgjatë lumit Yangtze në qytetin qendror të Wuhanit.

Ura e Yangsigang krenohet me një hapësirë ​​të vetme prej 1,700 metrash mbi lumin Yangtze dhe do të kushtojë 900 million paund për tu ndërtuar. Inxhinierët kinezë kanë ndërtuar një sërë rekordesh të urave botërore në vitet e fundit. Tetorin e kaluar, ura më e gjatë detare në botë u hap zyrtarisht në Kinën jugore.

Ura e madhe Hong Kong-Zhuhai-Macau përbëhet nga një urë 22.9 kilometra e gjatë dhe një tunel nëntokësor prej 6.7 kilometrash, i cili është i lidhur me urën nga dy ishuj artificialë. Struktura është ura e gjashtë më e gjatë në tokë.