Krijohet pajisja që transformon ujin në lëndë djegëse

Inxhinierët kanë projektuar një pajisje që transformon ujin në lëndë djegëse, duke u bazuar në shembullin e mënyrës se si funksionojnë mushkëritë tona.

100 herë më e hollë se flokët e njeriut, pajisja ndan ujin në oksigjen dhe hidrogjen, i cili mund të përdoret për të krijuar energji pa emetim karboni. Kjo metodë mund të ndihmojë teknologjitë ekzistuese të energjisë së gjelbër duke përfshirë qelizat e karburantit, thonë hulumtuesit. Këto janë përdorur aktualisht për të fuqizuar autobusë dhe makina të hidrogjenit dhe mund të përdoren për të fuqizuar qytete të tëra në të ardhmen.

Universiteti Stanford synon të zhvillojë elektrokatalizatorë më të mirë, materiale që rrisin shkallën e një reaksioni kimik në një elektrodë, një përçues elektrik i përdorur në bateri dhe sisteme të tjera të ruajtjes së energjisë. Ekspertët panë në mushkëri për frymëzim, duke besuar se aparati i frymëmarrjes që përdoret nga gjitarët është një nga sistemet më të sofistikuara për shkëmbimin e gazit të dyanshëm të gjetur në natyrë. Është ky sistem i ndërlikuar në të cilin ekipi u bazuar për sistemin eenergjisë së pastër. Pjesa e parë e procesit, e ngjashme me daljen, prodhon hidrogjen duke kaluar tensionin përmes molekulave të ujit në elektrodën e pajisjes së baterisë.

Oksigjeni dhe hidrogjeni që prodhohet transportohen përmes një membrane të hollë, të ngjashme me alveolet e mushkërive. Pajisjet tradicionale përdorin karbonin për këtë membranë, por ekipi përdor një membranë ultra të hollë polietileni, e cila rezulton në një reagim më efikas. Faza e dytë e procesit është më shumë si marrja frymë me hundë dhe gjeneron energji përmes një reaksioni që konsumon oksigjen. Gazi i oksigjenit dergohet në një katalizator në sipërfaqen e elektrodës, duke krijuar energji ndërsa molekulat kalojnë përmes metaleve të përçueshëm në brendësi të pajisjes. Ngjashëm me mënyrën se si veprojnë alveoli, membrana i largon molekulat e ujit nga brenda duke tërhequr ato në sipërfaqen e jashtme.

Kur ata aplikojnë një tension në ujë për ta ndarë atë, hidrogjeni dhe gazrat e oksigjenit transportohen përmes membranës shumë të hollë alveolike. Dizajni i frymëzuar nga mushkëritë është ende në fazat e hershme të zhvillimit dhe ka hapësirë ​​për përmirësim para se të jetë gati për përdorim komercial. Meqenëse membrana ultra-hollë është bërë prej plastike nuk mund të tolerojë temperatura më të larta se 100 ° C. “Kjo mund të kufizojë aplikimet e saj”, tha profesor Li. Ekipi beson se ky material mund të zëvendësohet me membranat hidrofobe jo të rregullta të hollë, të aftë për të përballuar ngrohjen më të madhe.