“Modaliteti i aeroplanit ” shumë shpejtë do të jetë vetëm një kujtim, megjithëse ka të ngjarë që ikona e aeroplanit në telefonat inteligjentë të vazhdojë të jetë e dobishme, veçanërisht jashtë Evropës.
Më 24 nëntor 2022, Komisioni Evropian dha miratimin për përdorimin e pajisjeve të lidhura me internet si telefonat inteligjentë, orët inteligjente, tabletët dhe laptopët edhe gjatë një fluturimi, duke përditësuar një ligj të vjetër të vitit 2008 dhe duke u dhënë vendeve anëtare kohë për të bere pjese frekuencat e brezit 5G për avionët deri më 30 qershor 2023.
Pasagjerët që fluturojnë brenda BE-së do të jenë në gjendje të përdorin smartfonin e tyre duke përfshirë thirrjet, siç specifikohet në një shënim zyrtar të lëshuar nga Komisioni.
Kjo mund të bëhet në lartësi të ulëta duke u lidhur me antenat e zakonshme tokësore, ndërsa në lartësi të mëdha do të jetë e mundur vetëm në aeroplanët që aktivizojnë shërbimin picocell , i cili funksionon falë një antene të montuar në trup e cila lidh rrjetin celular tokësor me satelitore dhe rinis sinjalin brenda kabinës.
Në vitin 2013, Shtetet e Bashkuara ishin të parat që ndoqën këtë rrugë, por agjencia federale dhe linjat ajrore e hodhën poshtë idenë, e cila më pas u anulua në vitin 2020.
Një risi e tillë do të ndikonte negativisht në cilësinë e udhëtimit. Pasagjerët në fakt do të detyroheshin të dëgjonin thirrjet nga udhëtarët e tjerë, dhe kjo do të çonte sipas ekuipazhit në një rritje të shqetësimit dhe mosmarrëveshjeve, duke marrë parasysh që rreth 40% e përdoruesve do të bënin telefonata gjatë fluturimit.
Edhe pse kemi teknologjitë adekuate për udhëtime të sigurta, deri më sot është preferuar që të ndalohet përdorimi i pajisjeve elektronike për shkak të ndërhyrjeve të mundshme me instrumentet në bord. /rtsh.al/