Google shpesh po shton veçori të reja në aplikacionin e tij, Google Maps, dhe një do të jetë veçanërisht i dobishëm gjatë sezonit të festave.
Është një veçori e quajtur Zona Busyness, e cila ofron informacione se sa e mbushur me njerëz është në lagje të caktuara dhe jo në destinacione specifike, ndërsa mënyra Directory ofron më shumë informacion rreth dyqaneve dhe komoditeteve në vende të caktuara si qendrat tregtare dhe aeroportet. Google Maps po zgjeron gjithashtu veçorinë e gjurmimit të ushqimeve për të mbuluar më shumë dyqane në SHBA dhe po përpiqet t’i bëjë më të detajuara komentet e restoranteve.
Zona e zënë është një zgjerim i informacionit që Google Maps tashmë ofron për bllokimet e trafikut dhe popullaritetin e dyqaneve dhe vendndodhjeve të caktuara gjatë javës. Tani, në vend që të ofrojë vetëm detaje për vende specifike, Google Maps do të jetë në gjendje të ofrojë informacione rreth popullaritetit të përgjithshëm të resortit. Google shpreson se kjo veçori do t’i lejojë përdoruesit të shmangin turmat ose t’i gjejnë ato nëse janë në humor për një atmosferë të gëzuar. Funksioni Area Busyness do të jetë i disponueshëm në mbarë botën në pajisjet Android dhe iOS gjatë pushimeve.
Directory do të jetë e disponueshme për të gjitha aeroportet, qendrat tregtare dhe stacionet e transportit në mbarë botën ku Google ka të dhëna të disponueshme. Aplikacioni do të jetë në gjendje të ofrojë informacione të detajuara siç janë orët e punës për vlerësimet e përdoruesve. Tab Directory do të jetë gjithashtu i disponueshëm globalisht për iOS dhe Android.
Shqyrtimet e restoranteve në Google Maps do të jenë më të detajuara dhe do të shfaqin informacione shtesë për çmimet. Procesi i shtimit të informacionit rreth objekteve është thjeshtuar gjithashtu.
Google Maps zgjeron veçorinë e shkarkimit të sendeve ushqimore, e cila i lejon përdoruesit të gjurmojnë statusin e një porosie dhe më pas ta ndajnë atë me dyqanin kur presin që ajo të arrijë dhe ta marrin porosinë pa pasur nevojë të largohen nga aplikacioni. Ky funksion u prezantua fillimisht në fillim të këtij viti dhe që atëherë është zgjeruar në më shumë se 2000 dyqane në 30 shtete të SHBA-së.