Ballina Aktualitet Si të mbrohet ose shpëtohet mbreti pa e dëmtuar mbretëreshen në shahun...

Si të mbrohet ose shpëtohet mbreti pa e dëmtuar mbretëreshen në shahun politik dhe diplomatik të Kosovës….?!

 

Nga Agron SHABANI – Gjermani

Situata ose aktualiteti politik në Kosovër sikur të ngjajnë në lojë shahu ku akterët ose protagonistët aktual të shtetit dhe pushtetit kosovar, në vend të mbylljes së lojës së tyre me remi ose pat pozicion, si duket kanë zgjedhur ose preferuar matin?  Kjo pasiqë tani është e qartë renditja ose konstelacioni përfundimtar i figurave në shahun e atjeshëm politik ose diplomatik. E sidomos i ushtarëve, topave dhe figurave kryesore në fushë.
Kështuqë, pala e atjeshme fituese, duke përfituar nga “mat-pozicioni”-taktizojnë ose manovrojnë në fushën e vet, pa i prekur ose provokuar në esencën ose substancën e tyre rivalët e tyre kryesor deri në ndonjë takim ose lojë tjetër të re në atë maratonë ose stuhi të madhe “inferale” ose enciklike që nuk pushon kurrë.

Ata që janë në opozitë kanë frikë nga ndëshkimi ose denimi i atyre që janë në pushtet ose pozitë, ndërkaq ata që janè në pushtet ose pozitë kanë frikë nga hakmarrja ose ndëshkimi i pritshëm i atyre që janë në opozitë. Kuptohet, nëse vijnë prap në pushtet dhe plot skema dhe skenare të tjera paradoksale, reaksionare dhe anakronike pa e pyetur ose dëgjuar kurrë vullnetin ose verdiktin qytetar dhe politik të sovranit ose elektoratit të atjeshëm kosovar.

Ndërkaq, përmes narrativit ose sindromit të mbjelljes së frikës së antropomorfizuar, valorizuar dhe glorifikuar në ide ose teori të ndryshme spekulative, konspirative dhe dekonspirative mbi plasjen e mundshme të ndonjë lufte të brendshme qytetare ose politike me pasoja të zhdukjes individuale dhe kolektive të popullit të shumëvuajtur kosovar, e shohin ekzistencën ose mbijetesën e tyre edhe pozita, edhe opozita e atjeshme e politikës kosovare, ku përveç frikës latente ose përmanente, në popull mbillën edhe pesimizmi, pasiguria dhe mosbesimi i përgjithshëm pikërisht ndaj atyre që janë mbrojtësit, gardianët dhe çlirimtarët e vërtetë të Kosovës dhe shqiptarëve.

Ndonëse, gjykata speciale” së bashku me “ndarjen e Kosovës”, “ndryshimin e kufijve” ;”asociacionin”, “demarkacionin” dhe plot parulla dhe banderolla të tjera, janë bërë municion ose konsum i përditshëm “politiko-diplomatik” i atyre që i kanè krijuar, sjellur dhe kundërshtuar ato si teori e jo si praktikë ose realitet në këmbim të sundimit ose pushtetit të vet të pakufizuar ose infinitivë.

U mor vesh se në fushën ( tabelen) ose lojen e njohur të shahut, pos tjerash, janë tepër me rëndësi mbrojtja dhe fitoret e vazhdueshme të mbretit (shtetit). Gjitheçka tjetër i takon mbretëreshës( pushtetit ose qeverisè), të cilën lojtaret e rryer dhe me përvojë nuk e japin ose nuk e falin si të thuash kurrë për një kali (tore) ose ushtar të thjeshtë në fushë. Kështu është edhe me mendimin ose opinionin e shfaqur publik, politik, diplomatik ose analitiko-strategjik, i cili vazhdimisht i nënshtrohet ligjit të njohur të gravitetit ose barazpeshës së njohur morale (etike), intelektuale, profesionale, patriotike, metaestetike etj. Duke i ngjarë kështu një “lavjerrësi” ose këndmatësi profesional dhe metaestetik në atë menyrë që poli ose krahu i djathtë i tij, është gjithmonë i njejtë ose i barabartë me të majtin në raport me epiqendrën. Gjegjësishtë, me pikën qëndrore të barzpeshës ose gravitetit. Në fushën e njohur shtetrore, nacionale, institucionale, politike, diplomatike ose profesionale-sidomos.

Ndryshe nga kjo, filozofia jetësore dhe sidomos ajo politike, në instancë të fundit, është vetëm një shkollë e shkathtësisë që i rregullon parimet, motivet dhe arsyen për të jetuar ose mbijetuar në një “botë globale” ose “treg të përbashkët” të vlerave, resursëve, pasurisë dhe kapitalit të gjithëmbarëshem botërorë ose ndërkombtarë.
Në ketë kontekst, , bota globale ose “liberalizimi i vizave” -janë shpresè, objektivë ose  pikësynim real ose optimal i njeriut ose qytetarit të thjeshtë kosovar.Duke i abstrahuar ose relativizuar në këtë rast absolutën dhe maksimalen e aspiratave ose kërkesave të tij. Ndërkohë që vullneti për të jetuar mishërohet, penetron dhe interferon tek të gjitha qeniet ose krijesat e mundshme njerëzore ose qytetare dhe lëvizë tek të gjitha gjërat në një luftë të përhershme ose permanente për përmbushjen e ëndërrave, caqeve ose qëllimëve të caktuara individuale dhe kolektive.

Është e kuptueshme se në politikë të lartë ose diplomaci, janë me rëndësi primare ose ambivalente shquarja, enkodimi, deshifrimi, deskriptimi, manuskriptimi, transkriptimi, identifikimin, artikulimi dhe postulimi i konceptëve, ideve dhe teorive të njohura shkencore dhe humaniste së bashku me universalizimin dhe realizimin praktik dhe teorik të vizionëve, idealeve, aspiratave dhe interesave të larta shtetrore, nacionale, politike, diplomatike, kulturore, historikr, ekonomike, strategjike dhe të tjera.

Kjo do thotë se përsosshmëria ose perfeksionizmi i njohur politik ose diplomatik, në radhë të parë i kërkojnë mëshirën e fatit dhe shëndetit të përgjithëshëm trupor (fizik), mental ose psikologjik, përvojen e vitëve, krihët e kohës, dritën e dijes ose diturisë, shpatullat (krihët) e miqve ose aleatève tè fortè dhe dorën e Zotit.

Në instancë të fundit, mosbesimi, skepticizmi ose ateizmi i përgjithëdhem politik dhe diplomatik, janë të pranueshëm dhe të kuptueshëm deri atëherë kur i zbulojnë, arsyetojnë dhe justifikojnë shkaqet, motivet dhe arsyetueshmërinë e një “besimi”(mosbesimi) të thellë.

Thonë se shteti dhe populli (kombi) janë si ato substancat kimike të cilat ose puçën dhe bashkohën mes veti, ose shuhën dhe shpërbëhen.

Hipokriti, pasiqë i kishte vrarë dhe masakruar prindërit ose bashkëfamiljarët e tij, asokohe kërkonte mirëkuptimin, mëshirën dhe lëmoshën e të tjerëve si jetim ose bonjak i ngelur pa prindër ose i pa familje!

Në këtë prizëm, matrapazët, demagogët dhe hipokritët e ndryshëm institucional ose politik, veprojnë ose reagojnë kryesisht duke u bazuar në atë se si i shohin, njohin dhe pranojnë të tjerët, dhe jo se si e shohin, njohin dhe pranojnë realitetin së bashku me vetën ose vetvetën e tyre objektive dhe subjektive.

Në këtë kontekst të “suspektshëm” ose tepër dubioz, u mor vesh se edhe grafikoni ose rubikoni i i rënies dhe ngritjes së “prodhimtarisë” së gjithëmbarshme shkencore, intelektuale, kulturore, profesionale, politike ose diplomatike në vendin tonë (Kosovë) vazhdon të ndikohet dhe imponohet nga disa faktorë, të brendshëm dhe të jashtëm.
Skenën ose panoramen e përgjithshme politike dhe diplomatike në Kosovë vazhdojnë të dominojnë ose ambivalojnë ashpërsimet e vazhdueshme ose permanente të pikëpamjeve, konceptëve, përceptimëve, anticipimëve ose më mirë t´u themi kontradiktave të njohura politike (dhe jo vetëm politike ), blloqëve dhe taborreve të  barrikaduara dhe betonuara kryesisht në dy pozicione ose pozicionime të ndryshme ; për “shtetin ose republikën ligore dhe demokratike” si dhe ato për “vazhdiin e krimit të orgaizuar, shantazhit, komplotit, korrupsioinit, stratifikacionit, prostiticionit, trafikut ose kontrabandës etj.

Ndërkohë që antagonizmat ose konfliktet e mësipërme reaksionare dhe anakronike që po ndodhin në Kosovë, patjetër sikur i çveshin ose ç´armatosin edhe presidenten, edhe kryeministrin, edhe kryeparlamentarin ose deputetin nga imuniteti i shpërqëndrimit ose dekoncetrimit të distancuar ndaj tyre. Kjo për faktin se situata e përgjithshme në vendin ose atdheun tonë, sikur reflektohet ose interferon drejtpërdrejt në përditshmërinë vepruese si dhe në gjendjen e përgjithshme shpirtërore dhe emocionale të njeriut  (sidomos liderit ose politikanit) shqiptar në Kosovë dhe gjithandej. Madje, madje, edhe elitat e njohura shkencore, intelektuale, kulturorr ose politike, sikur tremben nga përballjet e vazhdueshme në mes vlerës dhe antivlerës.

Politikës, shtetit, pushtetit, popullit ose shoqërisë së gjithëmbarëshme shqiptare ose kosovare, sikur iu duhen ose nevojiten anamneza, skanime, ekzaminime, ekpspertiza, përqëndrime, analiza dhe studime të veçanta për t´i njohur, zbërthyer, detektuar (deshifruar) dhe kuptuar deri në fund.

Ndërkaq, për të nxjerrur, mësuar ose kuptuar diçka nga skena, panorama ose mozaiku i përgjithëshëm shqiptar ose kosovar, në këtë veçanti ose specifikë shkencore ose metodologjike, do i kisha futur edhe dallimet esenciale ose substanciale në mes analizave të njohura shkencore, politike, strategjike ose gjeopolitike dhe interesave të larta shtetrore, nacionale, politike, historike, gjeografike dhe të tjera të Kosovës dhe shqiptarëve.

Ndonëse, pa i harruar këtu edhe lustracioin ose deshifrimin (dekodimim) e ADN-s ose pemës familjare, gjeneaogike, biogjenetike ose strukturalgjenetike të liderëve ose politikanëve të ndryshëm në pushtetin (pozitën) dhe opozitën kosovare.

Një shëmbull konkret për fund:

Në komunën ose rajonin e Pejës, thuhet se mëse tepërmi janë kryer ose kanë ndodhur vrasjet e mistershme ose enigmatike të njerèzve  figurave ose personalitetëve të ndryshme nè Kosovèn e pasluftès. Komuna e Pejës dhe Istogut (e sidomos Rugova, Rashiqi, Loxha, Podguri, Radavci, Vranoci, Llozhani etj.) së baahku me Dranocin ose Vokshin e Deçanit, Gramaçelin dhe fshatart e ndryshme të Drenicës etj., janë të njohur për martesat e përziera me boshnjakët e Sanxhakut, Rozhajës, Plavës e Gucisë, Buxhovit ose Herceg Bosnës, që disa i quajnë shqiptar! Shih ti: boshnjakët, gjegjësisht, serbosllavët e turqizuar ose muslimanizuar, sipas tyre na dalin “shqiptar”!!!

Ndërkaq, psikologët ose socioantropologët, janë të mendimit se bastardët, hibridët ose melezët e ndryshëm, pos tjerash, janë të prirur për vrasje dhe akte tjera kriminale dhe gjakatare- kundër shqiptarëve të Kosovës dhe gjithandej.

Kangën (këngen) e Hasan Fazlisë së Ratishit të Deçanit dhe historinë e tij tragjike me femijët e tij nga martesa me boshnjakën e Sarajevës, e dijnë shumica absolute e shqiptarëve ! ( …)

Në këtë vorullë, është për t’u cekur fakti se nipat ose stërnipat e boshnjakëve, turqve, ose serbomalezezëve, mëse tepërmi i shajnë ose paragjykojnë Gjergj Kastriotin, Shën Terezën dhe krejt shqiptarët e krishtërë ose katolik./A.Sh./